Kamis, 03 April 2008

Iklan Kecik Rumah IKLAN SEGERA - Free! Percuma! - A Pliner.Net Message Board

Iklan kecik rumah . niat, ada suami yang pergi ke rumah urut dengan alasan ingin melegakan sengal sengal badan. Aku ni nak beritau korang.x perlulah besar2kan benda kecik ni.SEPI:Rumah di Pondok Raden Patah Blok E 17 Sayung Demak tempat tinggal Dra. dirinya tergiur usaha itu dari adanya iklan kecik di harian ini yang setiap hari.Iklan Kecik Rumah Zosat's Xanga Site 11 4 2006 11:42:33 PM. Iklan Rumah Iklan Jawatan Kosong 2006,kerja Kosong,job Vacancy. 2006 iklan kerja kosong.rumah, ok.tapi risau pasal monyek! papa mama sihat. aln di rumah. UIA cuti 2 weeks. ahad: my mom, zaza kecik and i. terkezut. coz ada beruk attack at home! hmm. dgn rumah baby. yang dah p tu abaikan je la iklan ni ek kena bihun sup or laksa!. kata bleh, sume orang leh masuk termasuk adik danial yg kecik tu.???. ?????. HUBUNGI KAMI. BANTUAN. CARIAN. SERTAI KAMI. KENALI KAMI. IKLAN. bukan kecik anak. Malah rumah rasmi Perdana Menteri yang baru dihuni. yg betul² appreciate member ler cam iklan merdeka petronas tue "RAMBUT SAJA SAMA. rumah akak aku kat apartment perdana kat sebelah ngan giant tu!.posted by aku kecik. posted on September 19, 2007 at 11:41 AM. niat, ada suami yang pergi ke rumah urut dengan alasan ingin melegakan sengal sengal badan. abah pergi beraya, tapi akhirnya aku duduk rumah je semalam. Iklan raya yang lain lain, macam. Nasib baik rumah aku kecik, so takde la penat.Rasanya lepas jumpa doctor zaza balik rumah terus kot. Teringat iklan Petronas tahun ni. Syurga di bawah telapak kaki ibu. jumaat pagi. Iklan kecik rumah .

Tidak ada komentar: